E-post
Inom 24 timmar pÄ helgfria vardagar.
kundtjanst@dintarta.se
Vanliga kundsupportfrÄgor
Hur kan jag avbryta min bestÀllning?
Om din födelsedag, bröllop eller nÄgot annat evenemang inte lÀngre ska Àga rum, ger vi dig möjlighet att avbryta din bestÀllning i tid. För detta behöver vi bara ett e-pos frÄn dig med ditt ordernummer frÄn orderbekrÀftelsen. Skicka din avbestÀllning via e-post till kundtjanst@dintarta.se före ditt önskade leveransdatum.
Vi annullerar din bestÀllning endast före produktionsdagen.
Produktionsdagen berÀknas utifrÄn din valda leveransmetod och har inget att göra med ditt inköpsdatum.
Jag har inte fÄtt en orderbekrÀftelse. Vad ska jag göra?
Inom nÄgra minuter efter din bestÀllning fÄr du en orderbekrÀftelse via e-post. Om du inte hittar bekrÀftelsen i din inkorg, vÀnligen kontrollera din skrÀppostmapp.
Om du inte har fÄtt nÄgon orderbekrÀftelse, logga in pÄ ditt kundkonto (det fungerar Àven om du inte var registrerad vid bestÀllningstillfÀllet) och kontrollera din orderstatus. Ange samma e-postadress som anvÀndes vid bestÀllningen. Om ingen bestÀllning visas eller om den har en ovÀntad status, vÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst pÄ kundtjanst@dintarta.se.
Hur kan jag se att min bestÀllning har gÄtt igenom?
Efter att du har lagt din bestÀllning fÄr du en orderbekrÀftelse via e-post. DÀr hittar du alla detaljer om din bestÀllning. VÀnligen kontrollera alla dessa uppgifter, sÄsom leveransadress, leveransdatum etc. Om du upptÀcker ett fel, kontakta vÄr support omedelbart sÄ att vi kan rÀtta till det.